Nog maar één week tijd! Dat betekent dat de animatie nu straks af moet zijn. Dat is echter nog een hele klus want ik heb nog nooit eerder een animatie gemaakt en ik had niet gedacht dat het zo ingewikkeld zou zijn!

Ik dacht dat ik hem af had en toen bleek dat ik de keyframes veeel te ver uit elkaar had gezet. Zo waren de bewegingen erg langzaam en dat is natuurlijk niet erg prettig om naar te kijken.

Ook heb ik vandaag feedback gevraagd aan een leraar, en die kwam nog met allerlei tips en tricks die ik kon toepassen, erg handig, maar ik heb dus nog veel te doen!

Ik ga maar eens beginnen met het sneller maken van de animatie, en daarna kijken of ik hem mooi in kan zoomen zodat de tekst in de animatie ook een beetje leesbaar is, dat zou namelijk erg handig zijn.

Nou, ik zal weer aan het werk, wish me luck!

