Het is vandaag woensdag, en morgen moeten we alles wat we gedaan hebben voor het project en onze leerdoelen inleveren, help!

Ook al heb je alles nog zo goed bij gehouden, de deadline zal altijd wel stressen zijn. Je komt namelijk altijd achter kleine dingen die je nog niet hebt gedaan en dus nog moet doen. Al deze kleine dingen samen maken dan weer een hoop werk en voor je het weet heb ook jij de deadline stress te pakken!

Vooral reflecties schrijven zijn nog een dingetje. Het is namelijk de bedoeling dat je op alles wat je gedaan hebt reflecteert en dat kost bij mij altijd meer tijd dan ik denk.

Ik ga mijn best doen om alles toch op tijd af te krijgen en daarna is het eindelijk tijd voor een paar vrije dagen! Volgende week moeten we nog wel ons project presenteren en een paar dagen later is ons asssesment, maar vrijdag ga ik even lekker helemaal niks doen, ik heb er nu al zin in!

 

